Tuesday, June 21, 2011

[News] JKS very touched by YMP visit by Korean, Japanese and Chinese fans

Source:NATE
Chinese translation: KeunSukChina 挚爱小帅-张根硕全球中文网
翻译:蓉, 校对 / 制图:瓶子
English translation: Aphrael77
Indonesian translation: Nae @ http://naesukkie.blogspot.com

Kedatangan fans dari Korea, Cina dan Jepang di lokasi syuting film “You’re my Pet” (YMP) membuat Jang Geun Suk merasa terharu.

Tanggal 21 Juni 2011 -dengan bantuan dari Tree-J- fans dari Korea, Cina dan Jepang menyiapkan banyak hadiah, makanan/minuman dan dukungan untuk Jang Geun Suk hingga suasana lokasi syuting terasa hangat.

Dengan koordinasi dari fanclub Jang Geun Suk Cri-J di Korea bersama-sama dengan “DCinsideJKS Gallery” dan JangKeunSuk.net, fans mengunjungi lokasi syuting film You're My Pet. Dukungan fans yang tulus dan penuh semangat membuat aktor-aktor dan kru film merasa terharu.

Fans Jang Geun Suk menyediakan makanan yang lezat untuk semua aktor dan kru di lokasi syuting dan tentunya juga menyiapkan hadiah-hadiah serta spanduk dan cake yang menunjukkan dukungan mereka akan kesuksesan film tersebut.

Jang Geun Suk menyatakan rasa terimakasihnya pada tiap fans yang berada disana yang membuat mereka juga merasa terharu. Ia mengucapkan salam dalam bahasa Jepang pada fans Jepang dan -karena sifatnya yang memang sangat perhatian- ia juga memberikan tandatangannya dalam bahasa Jepang. 

Jang Geun Suk berkata, “Sejak syuting film dimulai, banyak, banyak, banyak fans lokal dan dari luar negeri jauh-jauh datang berkunjung untuk mendukung dan memberi semangat, saya sangat terharu. Karena semuanya (fans), syuting film ini memberikan kesan mendalam pada semua kru. Semua dukungan ini membuat saya merasa sangat terharu. Saya akan bekerja lebih keras sebagai rasa terimakasih saya untuk semuanya.”



[News] JKS very touched by YMP visit by Korean, Japanese and Chinese fans
by aphrael77

Korean, Chinese and Japanese fans of actor Jang Keun Suk paid a sincere visit to JKS at “You’re my Pet” (YMP) filming venue, which made JKS feel very touched.

On 21 June, with the arrangement of Tree-J, Korean, Chinese and Japanese fans prepared many gifts, refreshments and support for JKS, and the atmostphere was very heart-warming.

Under the lead of JKS’ official Korean fanclub Cri-J, together with “DCinsideJKS Gallery” and JangKeunSuk.net, fans visited the YMP filming site, and the heartwarming and encouraging support the fans offered made the actors and crew feel touched.

JKS’ fans provided delicious food to all the actors and crew at the filming site, and of course prepared tables, gifts that conveyed their love as well as banner and cake that conveyed their best wishes for the success of the movie.

JKS expressed his thanks to every fan who was there, which made the fans feel touched too. He greeted the Japanese fans in Japanese, and demonstrating his considerate nature, he autographed for them in Japanese too.

JKS said, “Since the movie filming started, many, many, many local and overseas fans travelled all the way to support me and encourage me, I am very touched. Because of everyone, this period of filming is full of meaning to all the movie crew. Everyone’s support makes me feel very touched. I will work harder to thank everyone.”

In YMP, JKS is taking on the role of the male lead, Momo-Kang Yunho (rough translation of name).



No comments:

Post a Comment

Blog Archive