Wednesday, May 18, 2011

[News] Toko Resmi Jang Geun Suk di Jepang - Jang Keun Suk to open official shop in Japan.

Jang Geun Suk akan membuka toko resminya di Jepang dalam periode waktu tertentu mulai tanggal Juni 3, 2011 sampai 27 Juni 2011.

Tokonya akan ditempatkan di kompleks pusat perbelanjaan Shibuya Parco. Selain menjual produk-produk resmi  Jang Geun Suk dan Shibuya Parco, toko ini akan menampilkan video-video dan foto Jang Geun Suk yang  tak pernah dipublikasikan sebelumnya. Toko tersebut juga akan menyediakan message board agar fans bisa menempelkan pesan untuk Jang Geun Suk, dan nantinya pengunjung akan bisa melihat pajangan barang-barang pribadi milik Jang Geun Suk.

Jang Geun Suk berkomentar, “Saya sangat senang bisa membuka toko di Jepang... Saya berharap (toko) ini bisa memberikan banyak kesempatan (bagi semua orang) untuk bisa  lebih mengenal saya. Saya sudah tak sabar untuk bisa segera menemui semuanya di Jepang.”

Saat ini, Jang Geun Suk tampil di rerun dramanya “You’re Beautiful“ yang ditayangkan oleh Fuji TV, serta di iklan minuman beralkohol Suntory “Seoul Makkoli“. Bulan April lalu, ia menjadi artis asing pertama yang berhasil menempatkan debut single-nya “Let me cry“ di posisi no 1 di Oricon Weekly Singles Ranking. indonesian translation by nae @ http://naesukkie.blogspot.com



[News] Jang Keun Suk to open official shop in Japan.
Cr. - tokyohive via twssg

Jang Keun Suk will be opening his first official shop in Japan for a limited time starting June 3rd.

The shop will be situated in the shopping complex Shibuya Parco. In addition to selling official goods and Shibuya Parco’s original goods, the shop will also feature never before seen videos and photos of the actor. In addition, there will be a message board where fans can leave messages for Jang, and a special display area for the actor’s personal belongings.

Jang commented, “I am very happy being able to open my first official shop in Japan… I hope this will be a good opportunity for (people) to know more about me. I am looking forward to seeing everyone in Japan quickly.”

At the moment, Jang appears in the Fuji TV re-run of his drama, “You’re Beautiful“, as well as the CM for Suntory’s alcoholic beverage “Seoul Makkoli“. In April, he became the first foreign artist to land a debut single on the #1 of the Oricon Weekly Singles Ranking with his single, “Let me cry“.

The Jang Geun Suk official shop will be open until June 27th.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive