Friday, May 13, 2011

[NEWS] Jadwal Syuting Film Jang Geun Suk "You're My Pet" - “You’re my Pet” filming schedule.

13 Mei, 17:00 -  praying ceremony [semua kru akan hadir]
14 Mei - Persiapan
15 Mei - Mulai syuting
16/17 Mei - Istirahat
18-20 Mei - Syutng

Nantinya akan ada update jadwal mingguan. Dari 50 adegan film, tiga diantaranya akan difilmkan di Kobe, Jepang karena unsur lokal dan juga karena cocok dengan jadwal Jang Geun Suk. Sebagian besar adegan yang tadinya akan difilmkan di Jepang, sekarang akan dilakukan di Korea.

Pada bulan Mei, syuting film akan dilakukan di Seoul dan mulai bulan Juni syuting dilakukan di dareah-daerah lainnya di Korea. Pada akhir Juni, akan ada istirahat syuting selama 2 minggu -mengakomodasi jadwal promosi Kim Ha-neul untuk film-nya yang lain. Syuting di Jepang direncanakan akan dimulai awal Agustus. indonesian translation by nae @ http://naesukkie.blogspot.com




Credit: Sukbar via twwsg
13 May, 5.00 pm – Praying ceremony [all crew attending]
14 May – Preparation
15 May – Filming starts
16/17 May – Rest days
18 to 20 May – Filming

There will be weekly schedule updates. Out of 50 scenes to film, three will be at Kobe, Japan where strong local assistance has been pledged and also because it matches with JKS’ schedule. The majority of the scenes to be filmed in Japan will now be done in Korea.

In May, all filming will be done in Seoul and from June, in other parts of Korea as well. At the end of June, there is a filming break of 2 weeks to accommodate Kim Ha-neul’s promotion of her other movie. Expected filming dates in Japan are in early August.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive