Friday, April 8, 2011

[Video] [Eng Sub] [Written Transcript: Indonesian-English] Jang Keun Suk Cri-J magazine PV from KBOOM

Hi Apa kabar? Saya Jang Geun Suk
Ini pemberitahuan tentang majalah saya
Nama majalah ini Cri-J
Karena ini majalah saya, saya akan berusaha semaksimal mungkin untuk menampilkan yang terbaik
Edisi pertama akan diterbitkan tanggal 10 April 2011! Nantikan terbitnya (edisi perdana majalah saya)
*hmmm...  kyk'a ini dh prnh q post y.... mian lg kumat malezzzz'a ngubek2 arsip hihi...*



from gam-pub.jp
Hi How are you? I'm Jang Keun Suk
This is a notification of my own magazine
The title of this magazineis Cri-J
Because this is my magazine, I'll try my best to let you see  lots of my good looking
1st edition wil be launched in April 10th! Please looking forward to it






No comments:

Post a Comment

Blog Archive