Sunday, April 24, 2011

[Interview - April 22, 2011][Part 2] Jang Geun Suk: Diet saya sudah selesai, saya tak memerlukannya lagi.... - Jang Keun Suk: My diet is finished, I don't need it!

Saat konferensi pers di Ritz Carlton Hotel, reporter menanyakan apa yang paling ingin dilakukannya jika ia bisa berlibur di Singapura secara diam-diam (rahasia).

Setelah memikirkannya sejenak, ia tertawa malu-malu dan menjawab dalam bahasa Inggris dengan fasih, "Pertama-tama, saya cuma ingin makan Hainanese chicken rice (tertawa), dan mungkin akan mengunjungi daerah pantai dan laut."

"Terakhir waktu berkunjung ke Singapura, saya dan manajer saya pergi ke pantai, dan kami hanya duduk di sana memikirkan masa depan dan rencana kerja kami. Saya hanya ingn sedikit waktu istirahat. Yeah, saya sangat kelelahan sekarang," ujarnya.

Sementara waktu istirahat kelihatannya mustahil untuk didapatkan, setidaknya bintang Korea ini tak harus diet lagi. Penyuka Hainanese chicken rice ini mengungkapkan niatnya untuk menikmati makanan lokal favoritnya selama berada di Singapura.

Waktu diingatkan kembali tentang diet ketatnya tahun lalu, ia berkata, " Itu sangat.... Saya tak mau memikirkannya lagi sekarang. Waktu itu benar-benar sulit (bagi saya)"


Reporter kemudian mengkonfirmasi wawancara akhir-akhir ini yang mengungkapkan keinginan Jang Geun Suk untuk  melanjutkan dietnya. Pertanyaan itu dijawabnya sambil tertawa, "Tidak, semua sudah selesai (dietnya)"

"Sebenarnya saya hanya ingin memiliki badan yang langsing -yang sangat trendy di dunia. Diet hanya dilakukan ketika saya akan mulai memerankan karakter di drama atau film. Saat saya akan memerankan suatu karakter baru, saya akan mulai diet, atau mengganti warna/gaya rambut. Tapi sekarang, saya sudah siap untuk film terbaru saya, You're My Pet. Diet saya sudah selesai, saya tak memerlukannya lagi" indonesian translation by http://naesukkie.blogspot.com




At his interview session with xinmsn after the press conference held at Ritz Carlton Hotel, we asked Keun Suk what he would like to do most if he was in Singapore on a secret vacation.

Taking a moment to ponder over our question, he gave an embarrassed chuckle before replying in fluent English, "First of all, I just want to have some Hainanese chicken rice (laughs), and perhaps visit the sea and beach area.


"The last time in Singapore, my manager and I went to some beach and we just sat there thinking about our future and new job plans. I just want some break time right now. Yeah, I'm really tired this time," Keun Suk let on, grinning as he heaved a slight sigh at the mention of it.

While the thought of having a break remains a dream for now, at least the Korean hottie has no obligations to watch over his waistline this time round. The avid lover of Hainanese chicken rice revealed he has every intention to indulge and feast on his favourite local delights during his time here.

Recalling his strict diet regime last year, he cringed and grimaced, "It was really... I don't want to think about it now. It's really hard."


Clarifying on a recent interview where he spoke of his desire to go on diet, Keun Suk erupted into fits of laughter and gleefully exclaimed, "No, it's finished!" at the mention of it.


"Actually I just want to have a skinny body -- that is really trendy in the world. Diet is actually when I have some drama or movie roles. When I have a new character, I have to do some diet, change my hair colour or my style.


"But now, I'm ready for my new movie, You're My Pet. My diet is finished, I don't need it! (Guffaws)."





No comments:

Post a Comment

Blog Archive