Sunday, March 6, 2011

18.000 Tiket Showcase Jang Geun Suk Langsung Terjual Habis!!! - Jang Geunsuk's Japanese showcase sells out immediately

Aktor Jang Geun Suk membuktikan kepopulerannya yang besar di pasar Jepang, karena semua tiket showcase-nya mendatang sebanyak 18.000 tiket langsung terjual habis setelah dirilis.

Pada tanggal 7 Maret, manajemen Jang Geun Suk TreeJ Company mengungkapkan bahwa sebelumnya mereka tidak menduga akan terjadi ledakan respon saat  lebih dari 40.000 orang meminta tiket. Jang Geun Suk akan merilis single pertamanya di Jepang, "Jang Geun Suk Maxi Single," pada tanggal 23 Maret 2011. Sementara Showcase akan diadakan di Tokyo Big Site Exhibition Center pada 27 Maret.

Jang Geun Suk berkomentar, "Saya sangat senang mendengar bahwa tiket terjual habis. Saat ini, saya sedang tur ke Asia, bertemu dengan penggemar saya dan menciptakan kenangan yang berharga dengan mereka. Saya berharap. hal yang sama akan terjadi untuk Showcase saya di Jepang" Indonesian Translation by http://naesukkie.blogspot.com


repost from koreaboo.com
Actor Jang Geunsuk has proven his immense popularity with the Japanese market, as all 18,000 tickets for his showcase sold out immediately after release.

On March 7th, Jang Geunsuk's management company TreeJ Company revealed that they did not expect the explosive response when over 40,000 people requested tickets. Jang Geunsuk will release his first Japanese single, "Jang Geunsuk Maxi Single," on March 23rd. His showcase will be held at Tokyo Big Site Exhibition Center on March 27th.

Jang Geunsuk commented, "I was very happy to hear that that tickets were sold out. During this time, I have been touring Asia, meeting my fans and creating precious memories with them. I hope the same will go for my Japanese showcase."

Are you excited for Jang Geunsuk's Japanese activities?


No comments:

Post a Comment

Blog Archive