Friday, February 11, 2011

[Video & Transcript] [English - Indonesian] [Part 2] Jang Keun Suk's Interview for Every Little Thing (ELT) - Wawancara Jang Keun Suk mengenai Every Little Thing (ELT)

Bagaimana perasaan Anda saat bertemu dengan ELT?

Ah, sebenarnya Machida yang datang ke Korea.Machida secara khusus menjelaskan skenarionya pada saya dan saya bisa melihat keseriusannya waktu ia memberitahukan jika ia akan bekerja dengan saya. Saya juga bisa melihat kalau ia adalah fans yang menyukai saya dan benar-benar ingin bekerja dengan saya, hal ini yang menggerakkan saya untuk bekerja dalam situasi seperti ini.   Saat saya datang ke Jepang dan bertemu Ito untuk pertamakalinya, saya pikir ia orang yang pendiam. Artis cenderung sangat sibuk dan harus bertemu dengan banyak orang, jadi mereka jarang berada dalam situasi yang tenang. Walaupun demikian, saya merasa bahwa Ito bisa membuat semuanya menjadi sangat mudah dan tenang. Saya juga merasa ia mengekspresikan kebahagiaan atau kedamaian melalui musik2nya.  Jadi kami sekarang bersahabat. Saya berjanji padanya akan berbuat apa saja jika ia datang ke Korea. Indonesian Translation by http://naesukkie.blogspot.com


Translator: yuki@OFC Japan
Timer + TS + Encoder: sukkie.no.1@Vietnam
How did you feel when you first met ELT?
Ah, actually Machida san (female vocal) cameto Korea. Machida san personally explained the scenario to me and I understood how serious she was when she told me that she would work with me. I could see she really is a fan who likes me and how she truly wantd to work with me and it moved me into wanting to work in such a situation. When  I came to Japan and met Itosan for the first time, I thought he was a very calm person. Artist tend to be busy and need to meet many people, so they are often without peace. However I felt Ito san made things very eaasy and peaceful. Also I strongly felt that he expresses happiness or peace through music. So now we became god friend. We became so close. I promised him that I would do anything when he comes to Korea

No comments:

Post a Comment

Blog Archive