Monday, February 21, 2011

Cheer Up Sukkie, We'll Always Suport U ^^


Sukkie said to e Jap staff
"One day fans may leave me. But even if they do so I want to have them to say

'I was happy to have been a fan of Jang Keun Suks', and I had a lot of fun then.' 

and for that I will do my best....
repost from mighty seoul sister fb

Kepada staf e Jap, Sukkie berkata
Suatu hari nanti, fans mungkin akan meninggalkan saya.
Jika saat itu datang, saya ingin bisa mendengar mereka berkata:

'Saya dulu bahagia sekali ketika menjadi fans Jang Geun Suk 
dan saya sering bersenang-senang waktu itu (selama menjadi fans sukkie)'

dan untuk alasan itulah saya (sukkie) akan selalu berusaha semaksimal mungkin (membahagiakan fans)....  
Indonesian Translation by http://naesukkie.blogspot.com

wuaaaa... so sad  T T

No comments:

Post a Comment

Blog Archive