Thursday, December 1, 2011

“You’re my Pet” sold to 9 Asian countries - You're My Pet Terjual ke 9 Negara




Jang Keun Suk's latest movie You’re My Pet is currently causing a sensation in Asia. The movie is sold to 9 Asian countries including Japan, China, Thailand, Taiwan, Hong Kong, Malaysia, Singapore, Indonesia, and Brunei.


In Japan, the movie is set to be released on January 1 of the next year in over 100 theaters. Toho, one of the biggest film distribution company in Japan, said that the movie will be a great hit and increase popularity of Korean films in Japan.

China, which rarely releases Korean movies, will also release You’re My Pet in February or in March. The Chinese release hopes to piggyback on the popularity of Jang Keun Suk who has over 1 million Chinese fan. Summarized by Nae

Ffilm terbaru Jang Keun Suk You're My Pet menyebabkan sensasi di Asia. Film ini sukses terjual ke 9 negara Asia termasuk Jepang, Cina, Thailand, Taiwan, Hong Kong, Malaysia, Singapura, Indonesia, dan Brunei.

Di Jepang, film ini direncanakan akan dirilis pada tanggal 1 Januari tahun depan di lebih dari 100 bioskop. Toho, salah satu perusahaan distribusi film terbesar di Jepang, mengatakan bahwa film itu akan menjadi hit besar dan akan meningkatkan popularitas film Korea di Jepang.
Cina, yang jarang merilis film Korea, juga akan merilis film You're My Pet pada bulan Februari atau Maret tahun depan. Distribusi Cina berharap bisa terimbas popularitas Jang Keun Suk yang memiliki lebih dari 1 juta fans di Cina.
Indonesian translation by Nae @ http://naesukkie.blogspot.com

1 comment:

  1. kalo di Indonesia kira-kira tayang kapan dan dimana?

    ReplyDelete