Wednesday, December 7, 2011

Jang Keun Suk won ‘World Star Award‘ - Jang Geun Suk Memenangkan ‘World Star Award‘



The Hallyu icon Jang Keun Suk won the ‘World Star Award‘ at the third annual 2011 Asia Jewelry Awards on December 6th. After receiving the award, Jang Geun Suk first thanked the Japanese fans that had come to the event in Japanese, then he stated, “It says world star” while looking at the award. He added, “I know that title might not fit me yet, but it is something I have been dreaming of since I was little. If I can, I will strive to be a world star until the day I die.” Summarized by Nae


Ikon Hallyu Jang Keun Suk memenangkan 'World Star Award' di  2011 Asia Jewelry Award  pada tanggal 6 Desember. Setelah menerima penghargaan, Jang Geun Suk pertama-tama mengucapkan terima kasih kepada fans Jepang yang datang ke acara di Jepang, lalu berkata, "Ini untuk  'World Star' (bintang dunia)" sambil melihat penghargaan yang didapatnya. Dia menambahkan, "Saya tahu gelar ini mungkin belum pas untuk saya, tapi ini adalah sesuatu yang saya impikan sejak masih kecil. Jika saya bisa, saya akan berusaha keras untuk menjadi bintang dunia sampai di akhir hayat saya nanti. "






No comments:

Post a Comment