Thursday, December 8, 2011

Jang Keun Suk Ranked 1st on 2011 Japanese Google search word list



December 5, 2011 - Jang Keun Suk’s agency, Tree J. Company, stated that Jang Keun Suk ranked 1st in the Korean Wave category on 2011 Japanese Google search word list. He also ranked 5th in newsmaker category and 3rd in male category. The ranking reflects the trends in  2011 as well as predicted trend next year.


Jang Keun Suk said, “I was active in Japan holding concerts, like Arena tours and a Tokyo Dome concert in 2011. I think that’s why Japanese people are paying attention to me and I will always try hard to thank the fans who support me a lot. I will work harder to give my love back to them.”

5 Desember 2011 - Tree J. Company menyatakan bahwa Jang Geun Suk berhasil menempati peringkat pertama di kategori Korean Wave pada 2011 Japanese Google search word list. Ia juga menduduki peringkat ke 5 di kategori newsmaker dan ke 3 di kategori pria. Peringkat ini sekaligus menunjukkan tren sepanjang tahun dan prediksi tren tahun depan.

Jang Geun Suk berkata, “Saya aktif menyelenggarakan konser di Jepang tahun ini seperti Arena tours dan Tokyo Dome concert. Saya pikir itu sebabnya mengapa masyarakat Jepang menaruh perhatian pada saya dan saya akan berusaha semaksimal mungkin berterimakasih pada semua fans yang mendukung saya. Saya akan bekerja lebih keras untuk membalas semua kasih sayang yang mereka berikan.”
Indonesian translation by Nae @ http://naesukkie.blogspot.com

No comments:

Post a Comment