Thursday, November 3, 2011

Jang Keun Suk: Among all my works, I'm most satisfied with You're My Pet - Jang Geun Suk: Diantara semua hasil kerja saya, saya paling puas dengan You're My Pet



On November 2, 2011, “You’re My Pet” (YMP) press conference was held with lead actor Jang Keun Suk and actress Kim Ha-neul. In this romantic comedy movie, Jang Keun Suk plays as talented classical ballet (In-ho) while Kim Ha-neul plays as a career woman (Chi-eun). Based on the Manga by Japanese author Yayoi Ogawa, YMP describes the friendship between owner Chi eun and faithful pet Inho

Leader of Hallyu wave Jang Keun Suk stated that he worked harder in YMP trying his best to potray In ho. He said, "Considering it’s a comedy movie and should make everyone happy/laugh, the effect of too much acting may not be good. Luckily In-ho is very similar to me and I feel that In-ho in YMP is Jang Keun Suk" 



Widely known as Prince of Asia, the actor also mentioned that he's always have some regrets in all of his works, “Until now, I don’t have a work which I’m 100% satisfied with. But among all my works, I’m most satisfied with YMP. I can watch this movie relaxingly without any burden.”
summarized by Nae
Konferensi pers film "You're My Pet" (YMP) telah diadakan tanggal 2 November 2011 lalu dan dihadiri oleh pemeran utama aktor Jang Geun Suk dan aktris Kim Ha neul. Di film komedi romantis ini , Jang Geun Suk berperan sebagai penari balet klasik berbakat (In-ho) sementara Kim Ha neul berperan sebagai wanita karir (Chi-eun). Cerita film diambil dari Manga yang ditulis oleh Yayoi Ogawa dan menggambarkan persahabatan antara pemilik Chi eun dan peliharaan yang setia Inho

Bintang Hallyu Wave Jang Geun Suk mengungkapkan bahwa ia bekerja lebih keras di film ini dalam memerankan In ho. Ia mengatakan, "Mengingat YMP adalah film komedi dan harus bisa membuat penonton tertawa/ bahagia, akting yang terlalu berlebihan kemungkinan tidak akan berefek bagus. Untungnya karakter In-ho sangat mirip dengan saya dan saya merasa bahwa In-ho dalam YMP adalah Jang Keun Suk "

Dikenal luas sebagai Pangeran Asia, aktor ini juga menyebutkan bahwa dia selalu memiliki beberapa penyesalan di semua karyanya, "Sampai sekarang, saya tak memiliki pekerjaan yang bisa 100% memuaskan. Tapi di antara semua karya saya, saya paling puas dengan YMP. Saya bisa menonton film ini dengan santai tanpa beban apapun. " Indonesian translation by
Nae @ http://naesukkie.blogspot.com   

No comments:

Post a Comment

Blog Archive