Wednesday, September 21, 2011

Men’s Non-no September 2011 interview


Q1) Apakah anda tahu majalah kami  “Men’s non-no”?
A1) Tentu saja! Saya membacanya sejak kelas 1 SMP. Sejak itu, saya mulai memikirkan bagaimana cara berpakaian dengan baik. Saya banyak belajar dari “Men’s non-no.”

Q2) Apa  yang membuat anda jadi tertarik dengan fashion?
A2) Saya pikir karena kepribadian saya Saya tak suka memakai pakaian yang biasa dan konservatif.

Q3) Pakaian apa yang anda beli untuk pertamakalinya?
A3) Saa membeli T-shirt bekas

Q4) Anda menyukai baju bekas?
A4) Ya. Saya sering pergi ke toko baju bekas di Jepang.

Q5) Ketika menemukan baju yang anda ingin beli, apakah anda langsung membelinya atau menimbang2 dulu?
A5) Jika harganya murah, saya langsung membelinya. Tapi jika menimbang2 dulu apakah cocok dengan saya atau tidak, kadang akhirnya saya tidak jadi membeli. Apa yang saya rasakan saat itu sangat penting bahkan untuk berbelanja.

Q6) Apa yang terakhir anda beli?
A6) Apa yaa.… Waktu ke Jepang, saya belanja banyak… Oh, saya ingat, sepatu boot putih yang saya beli di Omote-sando Hills.

Q7) Kemana anda sering belanja di Jepang?
A7) Isetan Department Store di Shinjuku dan Harajuku! Ada banyak sekali yang cocok dengan selera saya.

Q8) Apa aksesoris fashion favorit yang paling sering anda pakai?
A8) Scarf dan stole.

Q9) Berapa banyak yang anda punya?
A9) Sekitar 100.

Q10) Design seperti apa yang paling banyak dimiliki?
A10) Banyak. Beberapa scarf/stole dihadiahkan fans saya .

Q11) Dimana anda membeli scarf dengan design bermotif bintang dan garis2 ?
A11) Saya membelinya di Harajuku. Scarf itu tadinya dipajang pada mannequin wanita. Saya langsung menyukainya begitu melihat scarf itu.

Q12) Apakah anda sering memakai pakaian untuk wanita?
A12) Kadang. Saya memakai apapun yang cocok dengan saya.

Q13) Anda suka memakai parfum?
A13) Yes.

Q14) Parfum apa yang biasa anda pakai?
A14) Vanilla-scented fragrance mist (tenshi_akuma’s note:  “warm vanilla sugar Fragrance Mist” by Bath & Body Works).

Q15) Berapa banyak jeans yang anda miliki ?
A15) Sekitar 30 an.

Q16) Sepatu?
A16) 50an.

Q17) Mana yang lebih anda sukai: sneakers atau sepatu (formal) atau boots?
A17) Saya suka boots, tapi di musim panas saya suka memakai sandal. Sangat mudah untuk digunakan.

Q18) Berapa banyak topi yang anda miliki?
A18) Saya tak punya banyak topi. Saya jarang pakai topi.

Q19) Apakah anda suka memakai jam tangan?
A19) Dulu saya tak pernah memakai jam, tapi akhir2 ini saya mulai mengkoleksinya.

Q20) Brand yang anda miliki?
A20) Salah satunya “Bell & Ross.” Saya punya 4 jam tangan .

Q21) Anda suka membawa tas?
A21) Saya suka tas!

Q22) Tas apa yang anda sukai?
A22) Saya suka tas yang besar

Q23) Berapa banyak yang anda punya?
A23) Sekitar 20an. Semuanya tas besar.

Q24) Apa yang biasanya anda bawa dalam tas?
A24) iPod, iPad, GALAXY, parfum, dan buku.

Q25) Anda suka membaca novel?
A25) Ya, saya membaca novel di pesawat.

Q26) Anda suka membawa poucht?
A26) Saya tidak punya pouch

Q27) Brand yang anda sukai?
A27) PRADA, DRIES VAN NOTEN, NEIL BARRETT… Oh! Saya paling suka Alexander Mcqueen. Saya juga suka RICK OWENS dan BURBERRY PRORSUM! Sangat cocok buat saya

Q28) Wow, anda benar2 suka fashion buff, ya?
A28) Sebenarnya saya tak memilih pakain berdasarkan brand-nya, tapi setelah saya menemukan pakaian yang saya suka, saya baru mengetahui brand dari tag-nya.

Q29) Pakaian yang tak disukai?
A29) Saya tak suka baggy styles.

Q30) Pakaian yang paling berharga buat anda sekarang ?
A30) Semua pakaian berharga buat saya ^^

Q31) Pakaian apa yang membuat anda menyesal membelinya?
A31) Celana baggy.

Q32) Bagaimana dengan baju yang tak lagi anda pakai??
A32) Ditumpuk di lemari…

Q33) Apa yang membantu anda dalam memilih pakaian ?
A33) Saya sering membaca majalah fashion .

Q34) Faktor paling penting dalam memilih pakaian?
A34) Cocok atau tidak dengan saya

Q35) Style favorit?
A35) Saya suka memakai kemejaI .

Q36) Warna kemeja yang paling banyak dimiliki ?
A36) Putih dan hitam … dan pink!

Q37) Style yang anda ingin coba?
A37) Chic and modern style.

Q38) Aksesoris yang harus anda miliki?
A38) Scarf and stole.

Q39) Yang tidak perlu anda miliki?
A39) Yang bermotif garis2 horizontal atau vertikal.

Q40) Kenapa?
A40) Saya juga tak tahu kenapa. Saya tidak suka design seperti itu sejak anak-anak

Q41) Suka pakai baju bermotif kotak2??
A41) Ya.

Q42) Bagaimana dengan motif bunga?
A42) Well…, it’s OK.

Q43) Polka-dot (bulet2)?
A43) Kadang

Q44) Warna standar?
A44) Beige dan putih dan hitam!

Q45) Saat paling menyenangkan?
A45) Ketika berakting

Q46) Yang pertama kali anda lakukan tiap pagi?
A46) Cuci muka dan minum segelas orange juice.

Q47) Kalau sebelum tidur?
A47) Saya tidur sambil mendengarkan musik .

Q48) Bagian tubuh yang paling anda sukai?
A48) Tulang pinggang/panggul. Karena fans bilang (Tulang pinggang/panggul) saya sexy …^^

Q49) Ada cara spesial untuk menjaga kesehatan anda?
A49) Saya makan bawang dan minum ekstrak ginseng

Q50) Apa yang anda biasa lakukan jika bosan ?
A50) Shuffle dance. Saya suka dance ini.

Q51) Pagi ini anda sudah makan/minum apa saja?
A51) Minum, snack dan buckwheat noodle.

Q52) Anda ingin makan apa sekarang ?
A52) Daging!

Q53) Suka permen?
A53) Tidak

Q54) Hal yang anda konsisten lakukan tanpa pernah menyerah?
A54) Self-management.

Q55) Apa yang pasti anda kerjakan tiap hari ?
A55) Mencari artikel di internet.

Q56) Anda tidak cocok dengan tipe orang seperti apa?
A56) Perhitungan dan cupet (bhs ind-nya apa ya "cupet"?) .

Q57) Rahasia senyum indah anda?
A57) Saya menatap langsung ke arah mata orang dan tersenyum .

Q58) Hal apa yang tak akan pernah anda lakukan?
A58) Kebohongan untuk menutupi kebohongan lainnya.

Q59) Makanan terlezat yang akhir2 ini anda makan?
Q59) Kimuchi jjigae, seperti Korean stew, yang saya makan sebulan lalu saat tampil di acara Bistro SMAP, Mr. Kimura dan Mr. Katori memasakannya untuk saya.

Q60) Bagaimana perasaan anda saat tampil di SMAPxSMAP?
A60) Sangat menyenangkan saat di SMAPxSMAP^^ Tapi jujur saya agak nervous karena saya menonton acara ini sejak masih kecil dan tak perlu diragukan lagi mereka semua superstar.

Q61) Kapan anda biasanya suka lupa waktu?
A61) Saya kadang lupa waktu jika sedang fokus dengan pekerjaan saya.ork.

Q62) Insiden terburuk dalam kehidupan anda sampai sekarang?
A62) Insiden yang terjadi saat kelas 2 SMP. Saya merampas lunchbox teman saya dan memakannya… LOL.

Q63) Bakat yang paling anda banggakan dan tak ada seseorang pun yang bisa mengalahkannya?
A63) Saya yakin saya bisa shuffle dance lebih lama daripada siapapun… LOL.

Q64) Suka makanan Jepang?
A64) I love it! Saya suka sashimi dan blowfish! Kalau sashimi, saya paling suka tuna.

Q65) Makanan paling favorit sedunia?
A65) Gejang nenek saya, kepiting dengan kuah kecap

Q66) Makanan yang anda tak bisa makan?
A66) Tidak ada

Q67) Makanan yang sering anda makan?
A67) Sundae soup, sup sosis Korea

Q68) Makanan yang paling sering dimakan dalam setahun ?
A68) Sunde soup dan Kimchi chige.

Q69) Pernah diet?
A69) Saya diet sepanjang tahun LOL. Saya sedang diet sekarang karena akan memerankan penari ballet di film “You’re my pet”

Q70) Website yang anda bookmark?
A70) Sites tentang JKS. LOL. (*incuding my blog suk? ^^)

Q71) Kebanyakan aktor dan artis Korea  punya rambut pendek, tapi rambut anda panjang. Sangat jarang. Bagaimana menurut anda?
A71) Saya biasanya mengubah hairstyle agar sesuai dengan karakter yang saya perankan. tapi menurut saya, rambut panjang paling bisa digunakan untuk bermacam2 fashion dan style.

Q72) Di masa depan, dimana anda ingin tinggal?
A72) Villa yang tenang

Q73) Benda apa yang mustahil anda tinggalkan?
A73) HP

Q74) Kebiasaan yang tak bisa anda hentikan?
A74) Saya tak bisa berhenti mencari artikel di Internet.

Q75) Berapa jam rata2 anda tidur?
A75) 3 atau 4 jam per hari.

Q76) Pernah melihat UFO?
A76) Tidak. Kamu pernah?

Q77) Tentang fashion untuk wanita, mana yang lebih anda sukai, rok mini atau celana pendek atau gaun sexy ?
A77) Saya suka feminine style, tapi apapun tak apa asala terlihat bagus jika dipakainya

Q78) Sikap/tindakan wanita yang membuat anda terpesona?
A78) Sikap/tindakan penyayang dalam dirinya

Q79) Kegagalan yang akhir2 ini baru terjadi?
A79) Saat Asia tour di Taiwan. Saya terpeleset dan jatuh di atas panggung, tapi saya membuatnya seperti bagian dari show dan duduk terus disitu LOL.

Q80) Harta yang paling berharga?
A80) Suni ^^

Q81) Apa itu?
A81) Anjing saya .

Q83) Selain baju, apa yang paling anda inginkan sekarang?
A83) Liburan

Q84) Apa yang paling sulit anda hadapi atau maafkan ?
A84) Saya merasa tak bisa menghadapi situasi dimana orang salah mengartikan tindakan saya terlepas dari niatan saya

Q85) Yang paling anda banggakan dari diri anda?
A85) Shuffle dance? ^^

Q86) Bagaiamana cara anda menyemangati diri anda sendiri?
A86) Saya shuffle dance. Saya benar2 menyukainya . LOL.

Q87) Tips untuk pembaca kami yang berusia 20 tahun?
A87) Sangat bagus jika kalian bisa menetapkan impian kalian.

Q88) Akhir2 ini ada pernah menangis?
A88) Ketika saya membaca komentar fans tentang artikel saya, saya merasa tersentuh sampai menangis…

Q89) Sebaliknya, apa yaang membuat anda tersenyum lebar akhir2 ini?
A89) ketika saya datang ke Jepang bulan Juni lalu, saya merasa senang melihat bagaimana fans Jepang menyukai saya. Saya tak tahu kenapa saya jadi tertawa. Waktu itu kunjungan pertama ke Jepang lama sejak kunjungan terakhir, tapi begitu banyak fans yang hadir mendukung saya. Saya sangat menghargainya.

Q90) Apa yang paling membuat anda terkejut?
A90) Ketika pergi keHarajuku, saya tak menduga akan ada banyak orang mendekati saya. Itu tak terjadi beberapa bulan lalu.

Q91) Anda suka mobil ?
A91) Ssaya suka sekali mobil! Terutama saat menyetir di malam hari. Saat menyetir, saya bisa terbebas dari stress. Saya menyetir sendirian sambil mendengarkan musik.

Q92) Hanya mendengarkan? Tidak ikut menyanyi?
A92) Saya sering menyanyi sambil menyetir.

Q93) Lagu apa?
A93) Lagu saya! LOL.

Q94) Ingin binatang peliharaan baru?
A94) Jujur saya cuma suka Suni, jadi untuk sekarang saya hanya ingin memelihara Suni saja.

Q95) Pengalaman terburuk yang anda tak mau ulangi?
A95) Saya tak mau lagi memerankan 2 karakter di saat yang bersamaan. Karena sangatlah sulit untuk berkonsentrasi di tiap karakter.

Q96) Rekomendasi tempat belanja untuk dikunjungi di Seoul?
A96) Garosu-gil.

Q97) Makanan yang anda rekomendasikan?
A97) Gejang. Ada banyak restoran Gejang bagus di Garosu-gil.

Q98) Tempat terbaik untuk dikunjungi di Seoul?
A98) Insadong. Kita bisa melihat barang2 asli Korea disana.

Q99) Rencana hari ini setelah syuting?
A99) Pulang dan tidur. Pertamakalinya bisa pulang dalam seminggu. Saa sangat sibuk syuting akhir2 ini hingga harus tidur di kantor

Q100) Rencana besok?
A100) Syuting jam 9 pagi.

Q101) Akhirnya, bagaimana perasaan anda tentang hari ini?
A101) Syuting styke baru JKS sangat menyenagkan.  Saya sangat menghargai bisa terpilih sebagai model “Men’s non-no.” indonesian translation by nae @ http://naesukkie.blogspot.com



from jangkeunsukforever.com
Special thanks to tenshi_akuma for English translation!

Q1) Did you know our magazine “Men’s non-no”?
A1) Of course! I’ve read it since when I was in the first year of junior high school. Since then, I’ve started to think how to dress well by myself. I learned a lot from “Men’s non-no.”

Q2) What made you interested in fashion?
A2) I think it’s because of my personality. I don’t like wearing ordinary and conservative clothes.

Q3) What item did you first buy?
A3) I bought a secondhand T-shirt.

Q4) Do you like secondhand clothes?
A4) Yes. I often go shopping at secondhand clothes shop in Japan.

Q5) When you found the clothes you want to buy, do you buy it at once or after careful deliberation?
A5) If the price is low, I’ll buy it instantly. But after deep consideration whether it suits me or not, I sometimes don’t buy it eventually. What I feel at that time is important even for shopping.

Q6) What is the latest item did you buy?
A6) I wonder what it was… When I visited Japan, I bought a lot… Oh, I remembered it was a pair of white boots bought at Omote-sando Hills.

Q7) Where do you often go shopping in Japan?
A7) Isetan Department Store at Shinjuku and Harajuku area! There are so many items of my taste.

Q8) What is your favorite fashion item you often put on?
A8) Scarf and stole.

Q9) How many of them do you have?
A9) About 100.

Q10) What kind of design do you have them most?
A10) Many kinds. Some are given by my fans.

Q11) Where did you buy that scarf designed with the Stars and Stripes (which JKS wear on the shooting day)?
A11) I bought it at a shop in Harajuku. It was displayed with a female mannequin. I liked it at first sight.

Q12) Do you wear the clothes for women?
A12) Sometimes. I wear whatever fits me.

Q13) Do you put on fragrance?
A13) Yes.

Q14) What kind of fragrance do you use?
A14) I use vanilla-scented fragrance mist regularly (tenshi_akuma’s note: As all you know, it’s a “warm vanilla sugar Fragrance Mist” by Bath & Body Works).

Q15) How many pairs of jeans do you have?
A15) About 30 pairs.

Q16) How many pairs of shoes do you have?
A16) About 50 pairs.

Q17) Which do you prefer, sneakers or shoes or boots?
A17) I prefer boots, but in summer I like this kind of sandal (which JKS put on the shooting day). It’s easy to wear.

Q18) How many hats do you have?
A18) I don’t have many. I don’t wear hats.

Q19) Do you wear watches?
A19) I didn’t wear them before, but recently I’ve begun to collect them.

Q20) Which brand do you have?
A20) One is “Bell & Ross.” I have four watches now.

Q21) Do you like bringing bags or not?
A21) I like bags!

Q22) What kind of bag do you like?
A22) I like big ones.

Q23) How many bags do you have?
A23) About 20. All of them are big.

Q24) What item do you always bring in your bag?
A24) iPod, iPad, GALAXY, fragrance, and book.

Q25) Do you read novels?
A25) Yes. I read them during the flight.

Q26) Do you like bringing pouches or not?
A26) I don’t have any.

Q27) Which brand do you like?
A27) PRADA, DRIES VAN NOTEN, NEIL BARRETT… Oh! I like Alexander Mcqueen best. I love RICK OWENS and BURBERRY PRORSUM! Their items fit me.

Q28) Wow, you’re really a fashion buff, aren’t you?
A28) Actually I don’t choose my clothes by the brand-name, but after choosing my favorite ones I found that which brand they were by their tags.

Q29) What kind of clothes do you dislike?
A29) I don’t like baggy styles.

Q30) What is your most precious clothes now?
A30) All of my clothes are precious for me^^

Q31) What is your most failed item that you’ve ever bought?
A31) A pair of baggy pants.

Q32) How do you treat clothes you don’t wear any more?
A32) They are stuffed into the closet…

Q33) What helps you to be a good dresser?
A33) I often read fashion magazines.

Q34) What is the most important factor to chose your clothes?
A34) Whether it fits me or not.

Q35) What is your favorite kind of style?
A35) I like wearing shirts.

Q36) Which color of shirts do you have most?
A36) White and black… and pink!

Q37) What kind of style do you want to try?
A37) Chic and modern style.

Q38) What is your standard item of your wardrobe?
A38) Scarf and stole.

Q39) On the contrary, what is your least standard item?
A39) The ones with horizontal or vertical stripes.

Q40) Why?
A40) I don’t know why. I just don’t like that kind of design since my childhood.

Q41) Do you wear checked clothes?
A41) Yes.

Q42) How about flower patterns?
A42) Well…, it’s OK.

Q43) How about polka-dot ones?
A43) Sometimes.

Q44) What is your standard color of your wardrobe?
A44) Beige and white and black!

Q45) When is your happiest time?
A45) When I’m acting.

Q46) What is the first thing you do every morning?
A46) I wash my face and drink a glass of orange juice.

Q47) What do you always do before going to bed?
A47) I go to bed while listening to music.

Q48) Which part of your body do you like best?
A48) Bone of the pelvis. Because my fans say to me it’s sexy…^^

Q49) Is there anything special you do to keep you healthy?
A49) I eat onions and drink extract of gensing, a kind of carrot.

Q50) What do you usually do for a change?
A50) I do shuffle dance. I’ve been really into this dance.

Q51) What have you eaten since this morning?
A51) Water, a piece of snack and buckwheat noodle.

Q52) What do you want to eat at this moment?
A52) Meat!

Q53) Do you like sweets?
A53) No, I don’t have a sweet tooth.

Q54) What is that you never want to give up at any cost?
A54) Self-management.

Q55) What is that you never fail to do every day?
A55) Searching for articles on the Internet.

Q56) What kind of person is that you can’t get along well with?
A56) Kind of calculating and closed-minded person.

Q57) What is your secret of lovely smile?
A57) I look the other person straight in the eye and smile.

Q58) What is that you’ve decided you never do?
A58) l never tell lies to cover up another lie.

Q59) What is the most tasty food you’ve eaten recently?
Q59) Kimuchi jjigae, a kind of Korean stew, which I ate about a month ago. When I appeared on Bistro SMAP, Mr. Kimura and Mr. Katori cooked it for me.

Q60) How do you like having appeared on SMAPxSMAP?
A60) We had a lot of fun at SMAPxSMAP^^ But to tell the truth, I was nervous because I’ve learned Japanese through watching this program since my childhood and needless to say, they are superstar.

Q61) What absorbs you to forget the passing of time?
A61) I sometimes lose track of time when I set my mind to something on my work.

Q62) What is the bloodiest incident in your life until now?
A62) It happened when I was in the second grade in junior high school. I robbed my friend of his lunchbox and ate it… LOL.

Q63) What is you special talent you think you have the confidence that you would be the second to none?
A63) I’m sure I can do shuffle dance longer than anyone else. Because I’m absorbed in it these days… LOL.

Q64) Do you like Japanese food?
A64) I love it! I like sashimi and blowfish! About sashimi, I prefer tuna.

Q65) What is your favorite food in the world?
A65) My grandma’s Gejang, a kind of Korean crab food soaked in soy sauce.

Q66) Do you have anything you can never eat?
A66) No, nothing in particular.

Q67) What food do you eat out frequently?
A67) Sundae soup, a kind of Korean sausage soup.

Q68) What food do you eat most frequently in a year?
A68) Sunde soup and Kimchi chige.

Q69) Have you ever gone on a diet?
A69) I’m going on a diet all year round. LOL. I’m dieting now because I play the role of ballet dancer at “You’re my pet” I’m shooting for.

Q70) What kind of website do you bookmark?
A70) Sites related to JKS. LOL.

Q71) Most of the Korean actors and artists have short hair, but you have long hair instead. I think it’s rare. What do you think about it?
A71) I usually change my hairstyle to fit the character I play, but I think long hair is more useful to enjoy various fashion and style.

Q72) Where do you want to live in the future?
A72) A quiet villa.

Q73) What is the most impossible thing to lose?
A73) My cell phone.

Q74) What is your habit you can’t quit?
A74) I can’t quit searching for articles on the Internet.

Q75) How long do you sleep on average?
A75) 3 or 4 hours sleep a day.

Q76) Have you ever seen UFO?
A76) Never. Have you?

Q77) About female fashion, which do you prefer, miniskirt or shorts or sexy dress?
A77) I like feminine style, but it’s OK if whatever looks great on her.

Q78) What kind of female gesture makes your heart beat fast?
A78) When I found caring gesture within her.

Q79) What is your latest failure story?
A79) It happened at my Asia tour in Taiwan. I slipped and fell on the stage, but I pretended it as a performance and continued to sing sitting there. LOL.

Q80) What is your treasure?
A80) Suni ^^

Q81) What is it?
A81) It’s my pet dog.

Q82) What is your words to live by?
A82) “Sincerity will get across to everyone eventually.”

Q83) What do you want most except clothes at this moment?
A83) Vacation.

Q84) What is the most difficult to overcome or forgive?
A84) I can’t suffer the situation that people misunderstand my behavior despite my intentions.

Q85) What are you proud of in yourself?
A85) Shuffle dance? ^^

Q86) How do you cheer up yourself?
A86) I do shuffle dance. I’m really into it these days. LOL.

Q87) What do you advise our readers what to do by the age of 20 as a 24 year-old senior?
A87) It’ll be great to set your own dream.

Q88) Did you cry recently?
A88) When I read the comment about my article posted by my fans, I was moved to tears about their love…

Q89) On the other hand, what made you smile big recently?
A89) When I went to Japan in June, I was so happy to feel how much I was loved by Japanese fans. I don’t know why but I burst into laughter in my joy. It was my first visit Japan in a while, but there were so many fans supporting me. I really appreciated it.

Q90) What made you surprised most?
A90) When I went to Harajuku, I was surprised that many people were approaching me. It never happened several months ago.

Q91) Do you like cars?
A91) I love cars! Especially I like driving at night. When I drive, I get relief from stress. I drive alone while listening to music.

Q92) Only listening? Not singing to music?
A92) I often sing while driving.

Q93) What kind of song?
A93) My song! LOL.

Q94) What do you want as a new pet?
A94) Honestly my love is only towards Suni, so now I just want to keep Suni only.

Q95) What is the worst experience you don’t want to have again?
A95) I don’t want to perform more than two roles at the same time. Because it was very hard to concentrate on each role.

Q96) Where do you recommend our readers to visit Seoul for shopping?
A96) Garosu-gil.

Q97) What food do you recommend us to eat in Seoul?
A97) Gejang. There are many good restaurant about Gejang in Garosu-gil.

Q98) Where is the best-kept secret spot in Seoul?
A98) Insadong. We can see Korean original goods there.

Q99) What is your today’s plan after this shooting?
A99) I’m gonna be back home and sleep. It is the first time in a week. I’ve been so busy filming these days that I’ve slept at my office.

Q100) What do you plan to do tomorrow?
A100) I’m filming at 9 in the morning.

Q101) Finally, I’d like to ask you today’s feedback.
A101) I’ve enjoyed shooting my new style of JKS. I really appreciate to be selected as a cover model of “Men’s non-no.”

No comments:

Post a Comment

Blog Archive